Google reviewers rate this pest control service five stars based on one thousand and sixty reviews, with the owner responding to all feedback. Customers frequently cite punctuality, thorough exterior treatments, and detailed explanations from technicians who answer questions about specific pests. Recurring themes include professional communication and comprehensive service coverage for homes and yards. Criticisms in lower-rated reviews mention persistent ant issues, a discrepancy between sales promises and contract terms, and instances where technicians sprayed chemicals near customers without prior warning.
Google rating: 5.0 out of 5 from 1,060 reviews (99% five-star).
Reviews on this page: 1,061 Google reviews (968 with written comments, 5 with photos).
Owner responses: the business replied to 100% of reviews.
Most recent review: June 29, 2026.
Service: Cockroach Control serving Marco Island, Florida.
Data from Google, last updated October 26, 2026.
Photos
Customer reviews
5.0
★★★★★
1,060 reviews on Google
5★1,051
4★7
3★1
2★1
1★1
Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).
KM
Kimberly MillerLocal Guide · 22 reviews
★★★★★
Started off great but the service has deteriorated - continued issue with ants. I expect some bugs on my lanai but have not experienced this much before. Neighbors reporting similar issues. I don’t see any difference after they make a visit. On top of that, the salesman assured me I wouldn’t be locked in for a full year - not true, I am. I’ll cancel once the year is up. Disappointed and done.
Response from the owner · 3 months ago
Kimberly, thank you for your feedback. We're sorry to hear you've been disappointed with your recent service.
Heavy seasonal rains can increase ant activity and cause ants to move into new areas, but our goal is always to address those issues as they arise. When we spoke, we offered to schedule a complimentary follow-up service under our 100% Satisfaction Guarantee to inspect and address your concerns. Unfortunately, you declined to provide additional details about the issues you were experiencing, which prevented us from scheduling the appropriate treatment.
Regarding your service agreement, our records indicate that a one-year service agreement was signed at the time of enrollment. We apologize if there was any misunderstanding during the sales process.
If you'd still like us to address the ant activity, we'd be happy to do so at no additional charge under our 100% Satisfaction Guarantee. We remain committed to providing the level of service you expect and would welcome the opportunity to improve your experience.
Our service tech Dexter was here today, did a complete job fogging our pool and lanai enclosure, as well as brushing down our complete house and spraying the exterior.All U Need provides a far more extensive quarterly service then past pest control companies have provided.
Response from the owner · 7 months ago
Thank you for your fantastic review, Kenneth! It's wonderful to hear that Dexter provided thorough service for your pool, lanai enclosure, and home. We're glad you noticed the difference with our quarterly offerings compared to others. Your satisfaction means a lot to us!
Thank you Deyvis for the great experience during our second All U Need treatment today.
The pests really do stay away. Great company.
Response from the owner · 9 months ago
Thank you for your kind words, Gabriella! We're delighted to hear about your positive experience with Deyvis during your recent treatment. It's great to know that our efforts are keeping the pests away. Your support means a lot to us!
These guys always do an awesome job but today we had Branson at our house and he was incredible! Really went above and beyond. Highly recommend these guys. Great work Branson!
Response from the owner · a year ago
Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that Branson made such a positive impact during his visit. It's always great to know our team is going above and beyond for our customers. Your recommendation means a lot to us!
The technician blasted pesticide mist around my pool area without warning while I was obviously cooking outside. I saw him look at the smoking grill. The mist clouded my grill and ruined an very expensive 2 lb rib eye. This shows a lack of awareness and care for customers’ property and safety.
Unbelievably disappointing and unprofessional.
Fernando was incredibly helpful today. He not only solutions our needs given the types of pests we were seeing both inside and outside our home. He also was able to initiate a change/tweak to our current subscription to implement the updated suggestions on the spot, same day!
Response from the owner · a year ago
Thank you for sharing your experience! It’s wonderful to hear that Fernando was so helpful in addressing your pest concerns and making adjustments to your subscription. We appreciate your feedback and are glad you had such a positive interaction.
We recently had pest control services done by Trevor, and we couldn’t be more impressed. From the moment he arrived, it was clear that he was not only highly knowledgeable but also truly committed to providing top-notch service. He took the time to carefully assess the situation, walked us through the treatment plan in detail, and patiently answered all of our questions with professionalism and care. His thoroughness and dedication really stood out.
A big shoutout as well to Kim in customer service—she was equally fantastic. Friendly, responsive, and incredibly helpful, she made the entire scheduling process smooth and stress-free.
Together, Trevor and Kim made this a five-star experience from start to finish!
Response from the owner · a year ago
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that Trevor's expertise and thoroughness made such a positive impact on your experience. It's great to know that Kim's friendly support also contributed to a smooth process. Your feedback truly motivates our team to keep delivering exceptional service. We appreciate you taking the time to share your thoughts!
Israel was knowledgeable, thorough and conscientious. He took the time to answer all of our questions. He goes above and beyond to treat our entire property, unlike other services we have tried in the past. We would highly recommend Israel at All U Need Pest Control if Naples.
Response from the owner · a year ago
Thank you for the wonderful feedback, Dawn! We are thrilled to hear that Israel provided you with thorough and knowledgeable service. Your recommendation means a lot to us, and we are glad to have met your expectations. We look forward to serving you again in the future!
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that Damien met your expectations. We appreciate your support and hope to serve you again soon!
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that Damien provided you with great and professional service. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support. We look forward to serving you again in the future!