Ark Animal Hospital logo

Ark Animal Hospital

4.7 ★★★★★ · 196 Google reviews · 19 photos
Animal hospital · Eau Claire, WI

Ark Animal Hospital at a glance

Google reviewers rate Ark Animal Hospital 4.7 out of 5 stars based on 196 reviews, with the owner responding to 43 percent of them. Positive feedback highlights affordable pricing, punctual same-day appointments, and compassionate care for anxious pets. However, several low-star reviews cite a recurring pattern of poor communication, specifically unreturned phone messages and difficulties obtaining medical records or cost estimates after ownership changes.

  • Google rating: 4.7 out of 5 from 196 reviews (88% five-star).
  • Reviews on this page: 196 Google reviews (112 with written comments, 10 with photos).
  • Owner responses: the business replied to 43% of reviews.
  • Most recent review: September 22, 2026.
  • Service: Veterinarian serving Eau Claire, Wisconsin.

Data from Google, last updated October 25, 2026.

Photos

Customer reviews

4.7
★★★★★
196 reviews on Google
5★172
4★7
3★2
2★4
1★11

Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).

JLocal Guide · 27 reviews
★★★★★

The staff genuinely care for your pets and their aftercare. Dr. Pete was amazing with our oldest dog that broke a leg, keeping her alive and well and avoiding having to put her down with his affordable option of amputation. With things being so expensive lately, this made it achievable for us financially and we greatly appreciated the opportunity. I would drive across state lines to come here any day if I ever had to.

  • Price assessment: Great price
  • Services: Service not listed
Response from the owner · 4 weeks ago

Thank you for your 5 Star Review, J. We greatly appreciate you putting your trust in us. We are happy we could meet your expectations!

Review from Google · view on Google
Rebecca Johnson7 reviews
★★★★★

I took Gizmo to The Ark Vet Clinic and I have to say, so far so good! ❤️🐾 They listened to me and addressed all of my concerns about Gizmo instead of making me feel like I was worrying too much. Everyone was very friendly, helpful and took the time to answer my questions and explain things to me. I felt really comfortable there, and more importantly, I felt comfortable having Gizmo in their care. So far I absolutely loved our experience and I'm really glad we found them! ❤️🐶

Response from the owner · 4 weeks ago

Thank you for your kind review! I am so happy we could meet your expectations. It was so great to meet Gizmo!

Review from Google · view on Google
Jason Jurjens10 reviews
★★★★★

I bring my dogs here cause it was good. Lately when you call and leave a message about what is going on you don't get a response back. Is this suppose to be how you handle people that have questions about their pet that you just saw?? Asking for a friend... it's not the first time

Response from the owner · 2 months ago

Jason, we have software that records and documents every call made to and from the clinic. With that said, there was only one call from you to the clinic on 7/31. The receptionist that helped you was very professional and courteous. At that time, you made an appointment for 8/3/26. Your pet was seen. After the date of your appointment, we have no record of any request made by you for follow up in person, by phone or message. Are you sure you called the correct clinic? There is no record of you calling or messaging. We can't fix something that we have no record of.

Review from Google · view on Google
Lisa Scheffer1 review
★★★★★

I have to share an experience I had at a local vet clinic so hopefully it will help others. My dog is big and she is scared at the vet they give her treats she warms up to them and she gets her exam. I decided to try a new vet this year closer to my house I brought a beef stick explained she was scared and gave them a beef stick to share with her the staff was great giving her treats talking nicely to her. The room they have us in people keep opening and closing the door and walking through so this is making her more nervous and she is barking. The vet comes in she barks at him he instantly reaches out and sets the beef stick on the table thing so she can get it off there and says she needs a muzzle he was terrified and didn’t even attempt to win her over at all. I agreed to muzzle her. I am sitting in a corner behind this large table he makes me turn her around and hold her head and gives her the rabies and distemper shots scared the whole time and all she is doing is fighting me because we are crammed in a corner and I’m holding her head with a muzzle on her. I do not know this vet and if he is good or not. What I do know is if you are that afraid of dogs and don’t even know how to talk to them and give them treats to win them over and you think the way you made me hold her in a corner is going to make her less scared you need to really think about that instead you want me to give her 3 different meds to bring her in. The vets she has seen before have never been afraid and have never asked me to drug her. I should have just left I really don’t know why I didn’t.

  • Price assessment: Reasonable price
  • Services: Service not listed
Response from the owner · 2 months ago

Lisa, We did everything possible to make you and your dog feel at ease. We tried to get her comfortable with the staff knowing that she was a little timid, thus the people coming in and out. She seemed to be comfortable with the female staff. We cannot take the risk of getting bit. Any clinic will tell you this. Unfortunately, your dog was displaying signs that she may bite. A muzzle is for everyone's safety. I am sorry that you were offended that we asked. Dr. Pete was not terrified, he just didn't want to get bit. We have many dogs that come in on "Chill Protocol" and they do just fine. I'm sorry that we didn't meet your expectations, but we do have to protect our staff. Best of luck to you.

Review from Google · view on Google
Ellen WynkoopLocal Guide · 26 reviews
★★★★★

I loved Jeff Stepanek and was sad to see him retire, but we're thrilled to work with Peter Morrow and team. They're great!

Response from the owner · 2 months ago

Thank you Ellen for your Five Star Review! We appreciate it.

Review from Google · view on Google
Evan Jackelen2 reviews
★★★★★

I scheduled an appointment at Ark Animal Hospital just for a quote for a mass removal. They set up my appointment up was nice while I was there and the told me we would have that quote to you end of day early next week since it was a Friday. I called back on Tuesday after not receiving any information and they told me we would get that to you end of day Tuesday. That also did not happen so I called Wednesday and they then told me the vet was on vacation and would not be able to provide the the quote till Friday morning. I called Friday at noon and they then told me that they would get it to me end of day or early next week at which point I called them out on their lack of communication and unprofessionalism and they then their office manager Anna told me I wasn't welcome to have my dog seen there. So I asked for my money back since I had not received my quote and at first she told me know that I would get the quote and then I am not welcome back. Well that must have not gone over to well from her boss and she texted me that she is refunding my money. Also I find it funny that they are not professional enough to call you and tell you you are not welcome back no she does it with her personal cell phone so it doesn't get recorded how unprofessional she is. Vets may be good people but the lack of communication and professionalism by the office and office manager Anna is astounding. DONT TAKE YOUR PETS HERE!!

  • Price assessment: Overpriced
  • Services: Service not listed
Response from the owner · 2 months ago

Evan, you are leaving out some important contextual information and your review is full of assumptions, not facts. All of our calls are recorded. I can add the call here, if you would like? First of all, you called and spoke to a fill-in receptionist who misspoke about your estimate. I will give you that. She didn't realize that our vet is the one that writes the estimates. When you called back on Tuesday you were told that. You were also told that our doctor was out of the office until at least Friday. The call was recorded and I listed to it. You were also very disrespectful when talking to our receptionist that was just trying to help you. You then called back on Friday morning and the doctor was seeing clients and patients since he just got back from vacation and the estimate was not done yet. It was early in the day and his first day back. You were very rude--Yelling, screaming, demanding that we get to your estimate immediately. Dr. Pete did listen to your call as well and agreed with me that you were a type of person that we would not service in our clinic due to your poor attitude and disrespectful manner. We only refunded your money because we did not end of giving you an estimate and thought that was fair. We never use our personal cell phones in the clinic. We have a messaging system that we use for the clinic that every employee has access to and it was a group decision to deny you services after you yelled and were disrespectful to three of us. You were told during your call that you were not welcome back as it was obvious that we could not make you happy. Sending a message on our system is our way of documenting that you were notified. Dr. Pete is one of the best and he absolutely supports his employees and does not allow clients to abuse his employees. I'm sorry that you think that you were justified in how you treated us. We are human beings and do not deserve the treatment you were giving. We value our clients and have the deepest respect for them. We do not have to endure abuse from demanding people and will not tolerate that type of behavior. If not allowing people like you to berate, bully, and verbally abuse my staff makes a person "astounding" I guess I'm that person. I can't help but think your review is retaliatory because you were fired as a client. Best of luck to you and whoever your new veterinarian is in the future.

Review from Google · view on Google
Beau BuckmasterLocal Guide · 8 reviews
★★★★★

The best with our animals m, quick service and reasonable prices for Eau Claire. The entire staff is wonderful.

  • Price assessment: Reasonable price
Response from the owner · 3 months ago

Aw, Beau! Thank you for your Five Star Review! We are so happy that we could meet your expectations. Thank you again for your review!

Review from Google · view on Google
Brayden Shilts7 reviews
★★★★★

We called to ask if we could do a walk in appointment and thankfully they were able to fit me and my sisters cat in. Unfortunately our poor baby had to be put down. Everyone here was incredibly courteous and respectful of our loss. I really appreciate and recommend these people.

  • Price assessment: Reasonable price
Response from the owner · 3 months ago

Hi Brayden. Thank you for your review. I am so sorry for the loss of your cat. I am glad we could help you in your time of need. Thank you again!

Review from Google · view on Google
Shawn MyersLocal Guide · 522 reviews
★★★★★

First time there and they were all very friendly and knew what they were doing.

  • Price assessment: Reasonable price
  • Services: Service not listed
Response from the owner · 3 months ago

Hi Shawn. Thank you kindly for your 5 Star Review! We were happy to see you and welcome to The Ark!

Review from Google · view on Google
Bryan Lee Hui YoungLocal Guide · 12 reviews
★★★★★

When all the other animal hospitals in the area (including Oakwood) were fully booked, Ark was there to help my beagle with a quick same-day morning appointment. She’s a lot happier now, and still as loud.

Response from the owner · 4 months ago

Hi Bryan. Thank you so much for your 5 Star Review! We were so happy we could see Ginger this morning. I am so happy to hear that she is feeling better. Thank you again for your review! ~The Ark

Review from Google · view on Google

Ark Animal Hospital on Google Maps →

Business details