beem® Light Sauna St. Louis Park logo

beem® Light Sauna St. Louis Park

4.9 ★★★★★ · 110 Google reviews · 24 photos
Health spa · New Hope, MN

beem® Light Sauna St. Louis Park at a glance

Customers frequently praise the facility for its cleanliness, calming atmosphere, and friendly, knowledgeable staff who provide detailed explanations of services like infrared saunas and red light therapy. Many report feeling relaxed and rejuvenated after sessions, often citing benefits for muscle recovery or general wellness. However, a recurring criticism involves unauthorized billing charges, with multiple reviewers describing repeated instances of being charged for services they did not sign up for, leading to significant frustration despite the generally positive experience.

  • Google rating: 4.9 out of 5 from 110 reviews (95% five-star).
  • Reviews on this page: 110 Google reviews (96 with written comments, 10 with photos).
  • Owner responses: the business replied to 100% of reviews.
  • Most recent review: October 9, 2026.
  • Service: Medical Spa serving New Hope, Minnesota.

Data from Google, last updated October 25, 2026.

Photos

Customer reviews

4.9
★★★★★
110 reviews on Google
5★104
4★3
3★0
2★0
1★3

Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).

Hello From BSC1 review
★★★★★

Randy was fantastic and very informative. Love the whole concept.

Response from the owner · a week ago

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Randy made such a positive impression and look forward to welcoming you back soon!

Review from Google · view on Google
Heidi EwyLocal Guide · 35 reviews
★★★★★

I AM extremely disappointed and frustrated with this company. Last month, we were charged approximately $150 for a service we NEVER signed up for or authorized. After contacting the company, the charge was refunded. Now, a month later, the SAME thing has happened AGAIN! Another unauthorized charge was taken from our bank account. What makes this even more unacceptable is that I have already spoken with a representative and followed up MULTIPLE TIMES, yet I still have not received a response or resolution. It is absolutely unacceptable for a company to repeatedly withdraw money from someone's account without authorization, especially after the issue was supposedly resolved the first time. I should not have to spend my time chasing down money that should have never been taken in the first place. I expect a full redund, and written confirmation that no further charges will occur. Consumers deserve accountability!

Response from the owner · 2 weeks ago

Hey Heidi — after our initial conversation, I offered four sessions and refunded the money the same day. When you did not return to use the complimentary session, you were charged again, and we refunded you within six hours. I have also noted that you have eight complimentary sessions after paying $70 over the past 90 days. Every cent has been returned on the same day you called. We offer our sincerest apologies and hope you can accept that both refunds occurred the same day, along with complimentary sessions to return and use the studio without further charges. Please respond to my text messages and voicemails left before you before you decided to post this review. We are here to help people… I apologize for the two payment mix-ups, but you have been fully refunded for both and given eight complimentary sessions; beem® SLP has received only one payment from you for $70. Please contact our staff immediately so we can reach a resolution, as we only want you to feel better… not cause this disturbance. My complimentary offer after the first accidental payment that was refunded in full, as was the last one and you have been canceled. As a company, we make mistakes, beem® SLP has responded to you both times on the same day with a refund and offer of complimentary session to avoid you writing this review after only refunds and concessions were offered multiple times. Dave - Owner

Review from Google · view on Google
Vanessa Mack2 reviews
★★★★★

Great experience here! Very friendly staff and a very calming aesthetic, will be back for some sessions!

Response from the owner · a month ago

Thank you so much, Vanessa! We're thrilled to hear you had a great experience at beem® Light Sauna - St. Louis Park and appreciate your kind words about our friendly staff and calming aesthetic. We can't wait to welcome you back for more sessions!

Review from Google · view on Google
Michelle Salter3 reviews
★★★★★

This place is incredible!! Staff was so friendly and knowledgeable. The red light therapy is something I will be doing again.

Response from the owner · a month ago

Thank you so much, Michelle! We’re thrilled to hear you had an incredible experience with our friendly and knowledgeable staff. We look forward to welcoming you back for more red light therapy at beem® Light Sauna in St. Louis Park!

Review from Google · view on Google
Rose Hughes4 reviews
★★★★★

It was good- enjoyed my session- I do wish as a senior it was more affordable.

Response from the owner · a month ago

Thank you for your feedback, Rose! We're glad to hear you enjoyed your session at beem® Light Sauna - St. Louis Park. We look forward to your next visit!

Review from Google · view on Google
Nicole Headman7 reviews
★★★★★

It was a new experience but it was good.

Response from the owner · a month ago

Thank you for your feedback, Nicole! We’re glad to hear you had a good experience with us at beem® Light Sauna - St. Louis Park. We appreciate your input and look forward to making your next visit even better!

Review from Google · view on Google
Rachel Johnson1 review
★★★★★

Beem Light Sauna in St. Louis Park is excellent! The staff was amazing, especially Deborah, who was so welcoming. I loved the red light therapy + sauna combo leading up to my wedding—and I was absolutely glowing! I even brought my sister with my first passes, and she loved it too! Highly recommend! ✨

Response from the owner · 2 months ago

Thank you so much, Rachel! We're thrilled to hear you had an excellent experience at beem® Light Sauna in St. Louis Park, and we're especially glad Deborah made you feel so welcome. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you both back soon!

Review from Google · view on Google
darryl obasuyi5 reviews
★★★★★

Great staff, they really care at this place!

Response from the owner · 2 months ago

Thank you so much, Darryl! We're thrilled to hear that our staff made a positive impression on you. We appreciate your kind words and look forward to serving you again at beem® Light Sauna - St. Louis Park!

Review from Google · view on Google
Hunter Neeley1 review
★★★★★

The team here is extremely knowledgeable and helpful! Clean facilities and always provide a great experience.

Response from the owner · 2 months ago

Thank you so much, Hunter! We’re thrilled to hear that you found our team knowledgeable and helpful, and we appreciate your kind words about our clean facilities. We look forward to providing you with another great experience at beem® Light Sauna - St. Louis Park!

Review from Google · view on Google
Lisa Minshull3 reviews
★★★★★

Amazing customer service and such a clean, relaxing facility! I really enjoyed my sauna experience. The staff & owner were friendly and so welcoming! I will absolutely be back!

Response from the owner · Edited 2 months ago

Thank you so much, Lisa! We're thrilled to hear you enjoyed your sauna experience at beem® Light Sauna - St. Louis Park and appreciated our clean facility and welcoming staff. We can't wait to have you back!

Review from Google · view on Google

beem® Light Sauna St. Louis Park on Google Maps →

Business details