Flow King Rooter Plumbing logo

Flow King Rooter Plumbing

4.9 ★★★★★ · 42 Google reviews · 23 photos
Plumber · Des Peres, MO

Flow King Rooter Plumbing at a glance

Customers frequently praise the company for its responsiveness, punctuality, and clear communication during various plumbing services, including drain clearing, water heater replacement, and sewer line repairs. Reviewers often note that the technicians are knowledgeable and professional, while also highlighting fair pricing and efficient emergency response times. A recurring criticism involves discrepancies between initial service fee estimates and final charges, as well as concerns about the clarity of explanations provided regarding specific issues.

  • Google rating: 4.9 out of 5 from 42 reviews (98% five-star).
  • Reviews on this page: 42 Google reviews (34 with written comments, 1 with photos).
  • Owner responses: the business replied to 93% of reviews.
  • Most recent review: October 23, 2026.
  • Service: Drain Cleaning Service serving Des Peres, Missouri.

Data from Google, last updated October 25, 2026.

Photos

Customer reviews

4.9
★★★★★
42 reviews on Google
5★41
4★0
3★0
2★0
1★1

Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).

Tim Clynes11 reviews
★★★★★

I had a Sewer backup in my basement and called Flow King out to jet my line. Sylvio was the technician they sent out and he was absolutely phenomenal. 10/10 customer service skills on Sylvio which is a rare sight in 2026. He was able to get my line clear and write up a report for the county about how I needed a lateral repair. I was dumb and never got with STL county on getting this lateral repaired like Sylvio told me and had my sewer backup again. I called Flow King again and got Sylvio back at my house who diagnosed the problem as a completely collapsed lateral line that needed emergency repair from the county. He coordinated with the county to come out and fix my lateral line and they were out that same week to dig up my yard and replace the line. Everyday he checked-in with me to notify me of the progress of the emergency repair approval. There is no way I could have gotten this fixed as quickly w/out the help of Sylvio. Give this man a raise!

Review from Google · view on Google
Patty RushingLocal Guide · 32 reviews
★★★★★

I was told one amount for a service fee out of area, $120. They came out for one problem, Frozen water line under my house. I told them it was a crawl space under the house. They acted like they would solve the problem . They were here for about maybe an hour and took pictures apparently showing us, what...I dont know unless I was under the house and knew what I was looking at. I was charged $795.00 for them to tell me my water line was frozen and I would need to wait for it to thaw out. They did absolutely nothing. Fixed nothing. Just charged me $795 for driving to my house. Three men came out. What a rip off!!! Edit. 2/3/2026. This explanation by the company is full of lies. They were here maybe sn hour. No it's not hazardous underneath of my house I have pictures how clean it is. Complete lies. After floating Rooter left someone else crawled underneath of there and took pictures and showed me how clean it is there isn't anything under there what they're saying. All lies. I did not decline the $300 refund. Who would do that. Just more Lies. Go ahead and just refund me the $300 sir thank you. 7/12/26 Still waiting for that $300 partial refund Sir you claim to have offered me that you obviously had no intention of refunding.

Response from the owner · 9 months ago

We’re truly sorry that you feel disappointed and we’d like to clarify what took place during your service call. You contacted our company during a major snowstorm and explain that you were located well out of our normal service area. We were upfront that this would require an out of area dispatch fee. Our standard dispatch fee is 125 and due to the distance and hazardous conditions we quoted an additional 125 to send three licensed technician to your property. You approved this prior to our arrival once on site our team assessed your crawlspace, which is not climate controlled and was filled with active sewer, water deteriorated, structural supports and 0° temperatures conditions that qualify as hazardous confined space entry despite this our technician spent over three hours total thoroughly inspecting and documenting the issue. We discovered that your home has galvanized, waterlines and cast-iron sewer lines that are severely deteriorated and actively weak unfortunately, this type of system failure cannot be repaired with a simple spot fix a broad a replacement is required to resolve the problem safely correctly. We took photos, documented everything and explained our findings to you in detail your invoice consisted of a $250 out of service Dispatch and a $495 diagnostic labor. The total is 745. We also noted on your invoice of the full amount would be credited towards a permanent repair if you choose to move forward with us you paid the invoice without issue at the time of the service. After our team left you contacted us upset and understandably frustrated. We attempted to de-escalate the situation and even offered a $300 refund as a Goodwill gesture which you declined. We understand how stressful plumbing emergencies can be especially during an extreme weather and we regret that the situation couldn’t be resolved with a simple repair.our team, acted professionally documented a hazards and failures present and provided honest transparent findings so you can move forward with the proper situation if you’d like to discuss the next steps or review the documentation we provided we are happy to help.

Review from Google · view on Google
Carlos Pittman2 reviews
★★★★★

Silvio and the team at Flow King have been great to work with. Professional, responsive, and knowledgeable. Highly recommend them for plumbing and drain services.

  • Price assessment: Great price
Review from Google · view on Google
Rob Smith5 reviews
★★★★★

A business neighbor who makes our community better. Happy to refer them every chance we get.

Response from the owner · 4 months ago

We appreciate that!

Review from Google · view on Google
GMC SIERRA9 reviews
★★★★★

A Great company and an asset to the community.

Response from the owner · 4 months ago

Thank you!

Review from Google · view on Google
Brian O3 reviews
★★★★★

I have used Flow King many times. On rental property, my home, children's homes and recommended them several times. They performed work such as: stopped us drain, install sewer laterals, replace faulty hose bibs, repair lift station, pump septic systems, and on. They have been very responsive and timely along with fair rates and courteous personnel. Personally they are the only service I call when I need some work done.

  • Price assessment: Reasonable price
  • Services: Toilet repair, Drain cleaning, Plumbing leak detection, Plumbing pipe repair, Faucet repair, Sewer cleaning, Outdoor plumbing system repair, Sump pump repair, Sewer repair, Plumbing leak repair, Service not listed
Response from the owner · 7 months ago

We appreciate the great feedback Brian!

Review from Google · view on Google
Alisha Maybell6 reviews
★★★★★

They did a great job

  • Price assessment: Reasonable price
  • Price: $1,000+
  • Services: Outdoor plumbing system repair
Response from the owner · 7 months ago

Thank you, we shall see you soon for the see and straw. Thank you for the kind words

Review from Google · view on Google
SLocal Guide · 16 reviews
★★★★★

Great company with knowledgeable and personable plumbers. Called Flowking because I was afraid I had a collapsed sewer line in a rehab property I purchased. After jetting out the line and clearing some tough debris I was unable to knock loose, they performed a camera inspection and eased my concerns by confirming the complete line was intact. They used specialized gadgets to locate and mark depth along with providing insight on plumbing concerns I had throughout the property. Silvio and Jerrod helped me out BIGTIME.

  • Price assessment: Reasonable price
  • Services: Sewer cleaning, Service not listed
Response from the owner · 4 months ago

We appreciate the kind words!

Review from Google · view on Google
Chris BLocal Guide · 20 reviews
★★★★★

Awesome service. Great price. Busted pipe was fixed within 2 hours. Owen was awesome!

  • Price assessment: Great price
  • Services: Plumbing pipe repair
Response from the owner · 7 months ago

It was a pleasure Chris!

Review from Google · view on Google
Adam Droege6 reviews
★★★★★

Flow King always does what they say they will do and are always very knowledgable in plumbing services. I have been using them for years now and they have become our go to plumbing contractor!

Response from the owner · 9 months ago

Thank you for the awesome feedback!

Review from Google · view on Google

Flow King Rooter Plumbing on Google Maps →

Business details