Customers describe the movers as efficient, careful, and communicative, frequently noting that crews completed jobs quickly and handled items without damage. Positive feedback highlights punctuality and professional conduct during residential and office relocations. However, critical reviews allege intentional delays to maximize billing time, hidden charges, and price discrepancies that led to disputes over refunds.
Google rating: 4.9 out of 5 from 497 reviews (98% five-star).
Reviews on this page: 497 Google reviews (485 with written comments, 13 with photos).
Owner responses: the business replied to 97% of reviews.
Most recent review: October 15, 2026.
Service: Piano Mover serving Las Vegas, Nevada.
Data from Google, last updated October 25, 2026.
Photos
Customer reviews
4.9
★★★★★
497 reviews on Google
5★489
4★1
3★1
2★0
1★6
Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).
AT
Alyssa TLocal Guide · 10 reviews
★★★★★
A COMPANY THAT HAS ZERO RESPECT FOR CUSTOMERS OR THEIR PROPERTY!
What exactly are customers paying Move For Less for? Because apparently it’s not punctuality, professionalism, careful handling of furniture, or even completing the hours they’re supposed to work!
I paid for TWO professional movers, yet my husband and I ended up doing part of their job while they wasted time removing trash from their own truck. They treated my bed like garbage, dragging it from the truck onto concrete and leaving it dirty and damaged.
Then came the bill. Despite arriving late and leaving 30 minutes early, they charged me OVER $150 more than the estimates provided by TWO of their own employees. How does a company justify charging MORE for LESS work?
And if you think management will make things right, think again. I called to discuss what happened and was met with screaming, profanity, and a phone slammed down on me.
The only thing this company moved efficiently was money out of my pocket!
The lack of professionalism, accountability, and basic respect was appalling. I have photographs documenting the condition of my furniture and what occurred during the move.
Move For Less has completely lost my trust. I wouldn’t recommend this company to my worst enemy.
We recently had Move 4 Less help us with our move and it was truly the best experience! They made something that is normally a terrible experience actually enjoyable. Moving with Move 4 Less was a breeze. The employees were so professional and incredibly fast, they were like a NASCAR pit crew so efficient. I couldn’t recommend them more!!!
Response from the owner · 4 months ago
We are very happy to hear that you had a positive experience with the crew we sent out to assist you with your relocation needs. Thank you for your review!
I cannot recommend Move 4 Less ENOUGH, they were the heroes of our moving adventure. My husband and I kept saying as the moving day progress "we never ever could have done this without them." To have 6 guys working so efficiently, wrapping items, breaking down furniture, taking tvs off the walls, moving boxes, it was seriously miraculous.
We had Miguels crew and if you can request them, DO IT!!! Miguel led the team, REassembled all furniture and made sure we were totally taken care of!
10000/10 recommend, you will not regret this investment!
Save your time and your back and lets Move 4 Less handle it!!
Response from the owner · 4 months ago
Thank you for your feedback. Here at Move4Less we strive to give excellent customer service and we are so happy to hear that we did that for you!
DO NOT use this company. They will ensure you pay the quoted price by preventing you from going below the estimated time frame which ensures they get the quoted price. Ie A drive that was supposed to take 7 minutes per Google Maps and their driver took them 30 minutes. And one I had did regularly myself. This was intentional as they drove well under the posted speed limit with no traffic. And if you go over the time or ask them to stop they will not. They will argue with you and keep your items on their truck intentionally to ensure they have to continue to work.
So my advice is not to use them the price is not the price. If you must use them ensure they unload the truck at your place first before assembling any items. Additionally, their workers are not qualified to put simple beds together. They do not have the right tools. The management is a joke and not helpful at all. They will give your scripted answers and go back on their word so do not look for or hope for any help from them.
It’s not really move 4 less, it’s gimmicks and unprofessional tactics to keep you at the minimum quoted price. There will be no adjustments. And you get what you pay for, unprofessional and unqualified staff.
Price assessment: Overpriced
Price: $1,200–1,400
Services: Local moving, Oversized-item moving, Furniture assembly
jeff, rene, and Adrian did a great quick move. Very nice people and careful with every furniture and wall. I would highly recommend you get these guys. Thanks!
Price assessment: Reasonable price
Price: $1,200–1,400
Services: Small furniture moving, Local moving, Oversized-item moving, Furniture assembly
Response from the owner · a year ago
We appreciate the time you took to post your feedback and acknowledge your experience with Jeff, Rene, & Addian. We’ll be sure to pass the message along to them. Thank you for your feedback!
Shout-out to Brandon, Norman, and Thomas who were the best movers I've ever worked with. After 4 moves in the last few years I've used a lot of movers and nobody did as good of a job as Move 4 Less. They were careful with furniture but also hustling to get the job done. One of the guys was running to the truck after dropping stuff off inside.
Price assessment: Reasonable price
Price: $400–600
Services: Local moving
Response from the owner · 11 months ago
Thank you so much for sharing your experience with us! Your feedback means a lot to us and we appreciate your business.
Jeff and Rene showed up on time and killed the move non stop hard working gentlemen. Very cordial and understanding fast efficient and answered all our questions with a smile! 😁 Move4Less is amazing thank you for everything.
Price assessment: Great price
Services: Senior moving
Response from the owner · 11 months ago
We are very happy to hear that you had a positive experience with the crew we sent out to assist you with your relocation needs. Thank you for your review!
Jeff Rene Jordany and Stiven did a great job with my 2 day move. Packing and loading and unloading to my storage unit. These guys are superheroes!! Give them a raise.
Response from the owner · 11 months ago
Your review made us smile. Thank you for your feedback!
Juan, Juan, and Norm were an amazing crew! They were timely, careful and didn’t try to slow down to get a higher cost. 10/10 would use again
Response from the owner · 11 months ago
We are thrilled that you decided on our company for your relocation needs. Thank you for taking a moment to leave a detailed review on your experience.