Customers frequently praise the friendly staff, quick service, and effective cleaning results, noting that communication about available options is clear and helpful. However, several low-rated reviews highlight recurring issues with equipment damage, such as broken wiper blades and scratches, alongside complaints about malfunctioning vacuums and unresolved billing or refund disputes.
Google rating: 4.5 out of 5 from 400 reviews (77% five-star).
Reviews on this page: 400 Google reviews (207 with written comments, 5 with photos).
Owner responses: the business replied to 55% of reviews.
Most recent review: October 21, 2026.
Service: Car Wash serving Bethel Park, Pennsylvania.
Data from Google, last updated October 25, 2026.
Photos
Customer reviews
4.5
★★★★★
400 reviews on Google
5★307
4★45
3★18
2★4
1★26
Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).
RS
Rachael SLocal Guide · 258 reviews
★★★★★
Nice wash, but not enough places to park and vacuum vehicles. Went yesterday. The vacuums are awful. Better off vacuuming at home if you have a shop vac.
Services: Service not listed
Busyness: Not busy
Response from the owner · Edited 2 months ago
It's great to hear you enjoyed the wash, Rachael! I appreciate your feedback about the vacuum situation. We're always looking for ways to improve. Hope to see you back for another clean soon! Have a Magical Day! 🎩🚗✨
We're glad to hear you had a great experience, Samuel! Our team strives for high-quality service every time. We look forward to seeing you again soon. Have a Magical Day! 🎩🚗✨
Excellent service, the staff are very helpful and professional. Definitely recommend Mike for all your car wash needs!
Response from the owner · 4 weeks ago
Great to hear you had an excellent experience, Lance! Our team works hard to provide friendly and professional service. We appreciate your recommendation of Mike! Come back anytime. Have a Magical Day! 🎩🚗✨
This car wash makes washing my car super easy and convenient. Great location. Super friendly staff. Will definitely be going back!
Price assessment: Great price
Services: Auto detailing, Vacuuming
Busyness: Not busy
Response from the owner · a month ago
We're so glad to hear that you found our car wash easy and convenient, Kyra! Our team loves making every visit friendly and welcoming. We can't wait to see you again soon! Have a Magical Day! 🎩🚗✨
Exceptional service from all staff. Being apart of the wash club makes a trip to the carwash QUICK and easy. Mr. Magic always leaves my car shinning bright!
Price assessment: Great price
Services: Auto detailing, Vacuuming
Response from the owner · Edited a month ago
We're so glad to hear you enjoyed our exceptional service! It’s great to know being part of our wash club makes your visits quick and easy. We look forward to keeping your car shining bright, Laichelle! Have a Magical Day! 🎩🚗✨
Five stars all the way everyone here is so nice friendly and they do a great job! Nathan and Mike are too friendly face's I enjoy to see.!!!
Response from the owner · a month ago
Lauren, we’re glad to hear you had a fantastic experience! Our team loves providing friendly service and making your car shine. We look forward to seeing you again soon! Have a Magical Day! 🎩🚗✨
Easy to navigate and great service! I appreciated the communication on each service. It didn't feel like I was talking to a robot with a script, like most workers tend to fall into, but a genuine conversation about the services offered along with fully answered questions. Great crew!
Services: Auto detailing, Vacuuming
Busyness: A little busy
Response from the owner · a month ago
Navigating our services should always be a breeze! I'm glad you felt the personal touch in our conversations, Lydia. Our team loves making sure you feel heard and valued. Come back anytime for more Magical service! Have a Magical Day! 🎩🚗✨
Very disappointing customer service experience. I contacted Mr. Magic because most of the vacuums at the Brentwood location have been out of service for several months. I wasn’t asking for anything unreasonable—just whether the issue was being addressed.
Customer Care repeatedly told me they don’t provide customers with maintenance schedules. I clarified that I wasn’t asking for their maintenance schedule and simply asked that my concern be escalated to fix the vaccums. Instead of escalating it, they continued arguing that asking whether the vacuums were going to be repaired amounted to requesting a maintenance schedule.
The broken vacuums were frustrating, but the way the concern was handled is ultimately what caused me to reconsider my membership. A simple acknowledgment, escalation to management, or reassurance that the issue was being addressed would have gone a long way.
After being a paying member, I expected better customer service.
Response from the owner · a month ago
Hi William, we’re genuinely sorry to hear about your experience. Your concern was escalated to our maintenance team when you first requested it, but we understand that our response focused too heavily on explaining what information we do not provide rather than acknowledging the actual concern you were raising.
You were asking whether the vacuums were going to be addressed, not asking for a maintenance schedule. We should have recognized that and responded with more empathy and reassurance. We apologize for how that interaction was handled and understand why it was frustrating.
We appreciate you bringing this to our attention and hope we can provide a better experience moving forward. If you have any additional concerns, please reach out to us at [email protected] or (412) 343-3555.
Thanks again, and have a Magical Day! ✨🪄
Nice place to go to for a quick car wash, if your a car guy and you don't trust other car washes with they're brushes that scratch or scrape your paint this is one to go to. Ask for Peyton if you need any help, he got me right
Price assessment: Reasonable price
Services: Auto detailing, Car waxing
Response from the owner · Edited a month ago
Great to hear you enjoyed your visit! We pride ourselves on providing a safe wash that keeps your car looking its best. Peyton appreciates the shout-out! Come back anytime for that quick and reliable service, Terrance. Have a Magical Day! 🎩🚗✨
I had the pleasure of having Peyton do my car. I was very satisfied with the service. Peyton was very friendly great personality and I will definitely be back and I would recommend Peyton absolutely had a great experience
Price assessment: Great price
Services: Auto detailing, Vacuuming, Car waxing
Busyness: Not busy
Response from the owner · 2 months ago
Peyton will be so happy to hear your kind words, Brenda! We're glad you enjoyed our friendly service and had a great experience. We can’t wait to see you back for another Magical wash! Have a Magical Day! 🎩🚗✨