REH CPA, Mooresville logo

REH CPA, Mooresville

4.8 ★★★★★ · 197 Google reviews · 12 photos
Tax preparation service · Mooresville, NC

REH CPA, Mooresville at a glance

REH CPA offers bookkeeping, payroll, and tax preparation services, with most reviewers praising the staff's responsiveness, professionalism, and ability to handle complex business finances efficiently. However, a minority of clients report issues with communication, including missed calls and delayed email responses, alongside complaints about higher pricing compared to local competitors and errors in accounting or tax returns that required external correction.

  • Google rating: 4.8 out of 5 from 197 reviews (95% five-star).
  • Reviews on this page: 197 Google reviews (185 with written comments, 2 with photos).
  • Owner responses: the business replied to 39% of reviews.
  • Most recent review: October 2, 2026.
  • Service: Tax Preparation Service serving Mooresville, North Carolina.

Data from Google, last updated October 25, 2026.

Photos

Customer reviews

4.8
★★★★★
197 reviews on Google
5★187
4★1
3★0
2★3
1★6

Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).

Ryan PopkinLocal Guide · 134 reviews
★★★★★

Had to pay quite a bit elsewhere to fix mistakes made here with my books and tax services. There's a lack of professionalism at times with some of their staff. Their priced are on the higher side for the same services from local competitors. They raise prices annually, and I was told they may need to charge extra for extended time spent when that time was my calls to communicate with them in an effort to get their staff to correct their mistakes. It is very difficult to get their CPA's to advise on ways to reduce tax liability, so when you come up with a deduction or a qualified tax strategy they don't seem to want to take the time to implement it. They will input numbers on forms on your behalf, but it seems they are not interested in advising, counseling or evaluating your business and reducing overall tax liability. When attempting to communicate potential applicable tax deductions, I was often reminded that they may have to charge me for excessive time spent. Yet, in our contract, consulting would not result in extra charge. In summary, I did not feel well represented, just well billed.

Response from the owner · 3 years ago

Hello Ryan, as always, we stand by our work and if there is ever anything that we did incorrect we will gladly correct it free of charge. That goes for any client of REH. Past, present or future. Our staff always maintains the highest level of professionalism. If they ever fall short of that, please let me know so that I can address it. I am not aware of any unprofessional behavior towards you from any of our staff. I feel our staff bent over backwards to try and meet your needs. I am sorry that didn’t translate on your end. Let me state that I will not let clients be abusive to my staff and if they are they will be asked to leave. No matter the consequences or threats of retaliation. That’s not unprofessional, just protecting our staff from abuse. It is true that we raise prices annually. Like most businesses our costs to provide services increase every year and we must increase our fees to remain a viable profitable business. It is also true that we charge for additional services that we provide outside of the current scope of work that we are engaged to perform. We are up-front, and honest about our billing practices and communicate them on the front end so that clients are not caught off guard. If we do not, we end up working for free. I hope that you and your business are doing well and that you have found a firm that better suits your needs.

Review from Google · view on Google
ethan allison6 reviews
★★★★★

I’ve had nothing but a great experience working this team. Everyone has been great and exceeded my expectations

Review from Google · view on Google
Ethan Allison7 reviews
★★★★★

I had a fantastic experience would recommend to anyone else looking

Review from Google · view on Google
Stephanie PayneLocal Guide · 22 reviews
★★★★★

Worst business decision I have ever made for my company in ten years since opening my business. They were very good at creating a false sense of trust through sugar coating everything in their sales/ customer service tactic language, but no follow through with care and integrity. I fully communicated my needs for my account before signing contract , after paying a lot of money , they said they I would need to pay more money for the services I was promised. My book clean up took four months to complete , and still found errors that were left undone. This is unbelievable amount of time since I have managed my books with positive feedback from accountant for many years. This will cause large interest fees on our business taxes. I didn’t receive my monthly bookkeeping services for four months even though I was paying for it. This was an extremingly stressful time for me as I knew my books were not being managed or overlooked in any way. Which is a very long time to pay for this $400 monthly service with having no eye on your books. My numbers were unusally low and would have no explanation or information to why. My books were reconciled after 4 months after book clean up. Seems they take on as many clients as possible for profit, which would be my only my assumption for the lack of attention to detail and care to my account. I had two rents checks that went to my landlord and I can confidently say this wouldn’t have been noticed if my landlord didn’t say something because they didn’t pay close attention to what my store and account was actually doing just checking the boxes of reconciliation . Many errors were found and not fixed even after addressing them. After all this said and done, co-founder of the company denied the exit meeting I was promised to understand the new system they placed in my books and finalize errors that took place during my time there. This meeting was important because they created a new system in my books that I do not understand, I had been using a different system for managing my books the last 10 years and now leaving with more stress in my books than before. I highly do not suggest this company due to lack of integrity.

Response from the owner · 4 months ago

We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience. We take client feedback seriously and want to provide additional context regarding the services provided. During the cleanup process, our team completed a substantial amount of work on the account, including addressing issues and complexities that went beyond the original scope. Despite the significant amount of work completed, we still issued refunds in response to your dissatisfaction because we wanted to resolve the matter fairly and professionally. Regarding the duplicate rent payment, while our team strives to flag unusual transactions when possible, managing or authorizing bill payments was not part of our agreed scope of services. Payments are initiated by the business owner. As for the exit meeting, the services provided were standard bookkeeping categorizing and reconciliations, not a custom accounting system requiring training. Another qualified bookkeeping or accounting professional would be able to step in and continue using standard accounting practices. We understand not every client relationship is the right fit, and we sincerely wish you and your business success moving forward.

Review from Google · view on Google
Jeremy Wayne Howell3 reviews
★★★★★

Ray and Brett were exceptional—knowledgeable, clear, and proactive throughout the entire process. They answered every question thoroughly and made sure nothing fell through the cracks. If you want competent, trustworthy financial guidance, this is the team.

Response from the owner · 9 months ago

Thank you, Jeremy, for the kind words! We truly appreciate you taking the time to share your experience. It was a pleasure working with you, and we’re glad we could provide clear, proactive guidance throughout the process. Your trust means a lot to us, and we’re always here if you need anything in the future.

Review from Google · view on Google
Victor RockwoodLocal Guide · 41 reviews
★★★★★

Set up an appointment 2 weeks in advance, they called one time 5 minutes late from the appointment time. When I called back a minute later I got no response tried calling again three times no response. I WOULD NOT RECOMMEND unless of course you like having your time wasted waiting on incompetent people who can't even answer the phone for what was a scheduled consultation. Pathetic service considering I got none Good thing AI is going to take over these jobs and we don't have to deal with people like this. Edit: 🤦🏼I did leave a message *Matthew

Response from the owner · 11 months ago

Victor/Mathew it is my understanding that we called you for your appointment 3 minutes past the scheduled time and you did not answer. I am sorry we did not call exactly at the time scheduled; we will try to do better in the future. When you called back, you called our main line and when it went to voicemail, you did not leave a voicemail. If you had left a voicemail we would have returned your call promptly and scheduled a new time for the appointment you missed. It's a shame we didn't connect because you seem like such a great person to work with. Good luck in your search for assistance.

Review from Google · view on Google
Kason Hogge3 reviews
★★★★★

Overall, the company has been great in helping me manage the books for my business. Denise is extremely helpful, knowledgeable, and always quick to respond. I really appreciate the support and responsiveness — it makes a big difference!

Response from the owner · 11 months ago

Thanks for the kind words, Kason. We value your business.

Review from Google · view on Google
Thomas Frokedal14 reviews
★★★★★

Cindy Coxon has been doing my books since I started my company. She is a delight, and always fast and reliable!

Response from the owner · 11 months ago

Thomas, thanks for providing us with the review. You are correct...Cindy is a rockstar!

Review from Google · view on Google
Julia Krauss4 reviews
★★★★★

I have worked with REH CPA for 5 years. They provide bookkeeping services and prepare my annual tax return for my business. I specifically work with Christina and Brenda. They are professional, prompt, helpful and always show a frazzled small business owner tremendous grace. I highly recommend their practice.

Response from the owner · 11 months ago

Thanks Julia. For sure you are in good hands with Christina and Brenda. Thank you for your continued business.

Review from Google · view on Google
Wayne Moore1 review
★★★★★

Awesome team to work with.

Response from the owner · 11 months ago

Thank you, Wayne! We appreciate you taking the time to leave us a review. Our team is glad to hear you’ve had a great experience, and we’re always here whenever you need support.

Review from Google · view on Google

REH CPA, Mooresville on Google Maps →

Business details