TD Supply - Retail-Wholesale Hydroponics and Garden Supply logo

TD Supply - Retail-Wholesale Hydroponics and Garden Supply

4.8 ★★★★★ · 47 Google reviews · 15 photos
Garden center · Doral, FL

TD Supply - Retail-Wholesale Hydroponics and Garden Supply at a glance

Customers frequently cite competitive pricing, knowledgeable staff, and efficient service for hydroponic and gardening products. The store is described as well-organized with a friendly atmosphere where employees assist with product selection and loading. However, low-star reviews highlight instances of rude phone interactions and dissatisfaction with how false advertisements and order errors were handled, suggesting inconsistent customer service during specific transactions.

  • Google rating: 4.8 out of 5 from 47 reviews (91% five-star).
  • Reviews on this page: 47 Google reviews (35 with written comments).
  • Owner responses: the business replied to 26% of reviews.
  • Most recent review: October 27, 2026.
  • Service: Gardener serving Doral, Florida.

Data from Google, last updated October 27, 2026.

Photos

Customer reviews

4.8
★★★★★
47 reviews on Google
5★43
4★2
3★0
2★0
1★2

Reviews from Google, shown as published (original wording, unedited).

What customers talk about

We read 35 written reviews and marked every phrase about these topics. The same colors are highlighted in the reviews.

  • “This store is awesome, professional, fast and they have what I needed.”
  • “Very knowledgeable, professional, friendly and fair.”
  • “I received top notch service, advice, and the best prices for the products I was looking for.”
  • “I went to TD Supply to purchase coco coir and I was not disappointed, I arrived and was greeted promptly and had what I was looking for within minutes.”
  • “They always load my car for me, highly recommend them to Gardeners.”
  • “They are not in it to rob your wallet, giving you honest recommendations and help you be your best!”

praise complaint · found by our text analysis, Google review wording unchanged.

Team members customers mention
Filter by topic — each topic is highlighted in the reviews in the same color
Roberto Rosa
Review from Google · view on Google
★★★★★

The best!!

Tim Craig1 reviewTotal number of Google reviews Tim has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

Great store and owner was super friendly🙏. Got me an ona gel fruit fusion bucket,priced very competitively,smells lush. Cheers ;)

DeLori13 reviewsTotal number of Google reviews DeLori has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

The best

SirThomas BrownLocal Guide · 44 reviewsTotal number of Google reviews SirThomas has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

Great owner and staff! This store has all the cool stuff. Definitely worth checking out!

Response from the owner · 2 months ago

Thank you so much for the 5-star review. We're thrilled to hear you had a great experience with our team and found some cool gear in store. We appreciate your support and look forward to seeing you again soon!

Dj Sparks82!3 reviewsTotal number of Google reviews Dj has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

False advertisement, and they didnt want to stand behind their mess-up, won't ever order from this company again, beware!

Response from the owner · 4 months ago

Hello, We are sorry that you were disappointed with your experience. As we explained at the time, the Walmart listing contained an unintended pricing error that did not accurately reflect the quantity shown. Rather than canceling the order without explanation, we contacted you directly to explain the issue and discuss available options. Due to the significant pricing discrepancy, we were unable to fulfill the order as originally displayed. However, we offered to ship the item corresponding to the price paid. You elected to cancel the order instead, and we processed the cancellation accordingly. We understand your frustration and regret the error. We always strive to communicate openly and resolve issues fairly when mistakes occur. We wish you the best and appreciate your feedback.

William TrombleyLocal Guide · 9 reviewsTotal number of Google reviews William has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

I was in desperate need of a product. This store is awesome, professional, fast and they have what I needed. Salma, thank you so much!

Response from the owner · 4 months ago

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review! I'm so glad I was able to help and that we had the product you needed. Your support and kind words mean a lot to me and our team. We look forward to serving you again in the future! Warm regards, Salma

Huh8 reviewsTotal number of Google reviews Huh has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

I went to TD Supply to purchase coco coir and I was not disappointed, I arrived and was greeted promptly and had what I was looking for within minutes. Will certainly return.

Response from the owner · 4 months ago

Thank you for taking the time to share your experience! I'm so glad we were able to help you find the coco coir you needed and get you taken care of quickly. We strive to make every visit easy and efficient, and it's wonderful to hear that reflected in your experience. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon! Thank you, Salma

Camilo GomezLocal Guide · 141 reviewsTotal number of Google reviews Camilo has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

Buen servicio

Response from the owner · 4 months ago

¡Muchas gracias por su reseña! Nos alegra saber que recibió un buen servicio. Trabajamos cada día para brindar la mejor atención posible a nuestros clientes, y comentarios como el suyo nos motivan a seguir mejorando. ¡Esperamos volver a atenderle pronto! – Salma y el equipo de TD Supply Corp

vanessa tamayo ochoa5 reviewsTotal number of Google reviews vanessa has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

Maravilloso servicio!!!! Y los productos excelentes!

Response from the owner · 11 months ago

¡Muchísimas gracias por tu reseña! 🥹💖 Nos alegra muchísimo saber que te gustó nuestro servicio y que los productos te parecieron excelentes. Comentarios como el tuyo nos motivan a seguir mejorando cada día. ¡Aquí estamos para lo que necesites siempre! 🐔🌱🪴

Bellh Fgyr2 reviewsTotal number of Google reviews Bellh has written across all businesses on Google Maps, not just this one.
Review from Google · view on Google
★★★★★

Good people, very good customer service. I use happy frog soil for my greenstalk and they have the best price. They always load my car for me, highly recommend them to Gardeners.

Response from the owner · a year ago

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you’re happy with our customer service and our prices on Happy Frog soil. We’re always here to help load your car and make your shopping experience enjoyable. Your recommendation means a lot to us. Happy gardening!

TD Supply - Retail-Wholesale Hydroponics and Garden Supply on Google Maps →

Business details